maanantai 22. heinäkuuta 2013

pientä edistystä näkyvissä

Nyt vihdoin kerkeän taas kirjoittamaan! Kajaanin reissu piti minut niin liikkeessä, ettei kirjoittamisesta tullut mitään..:< 

Ennen reissuun lähtöä Kerttu tuli kyläilemään<3. Käytiin ostamassa mansikoita ja herneitä kojusta, sekä tehtiin vähän liiankin hyvää salaattia! Harmi vain, että puhelimesta meni viime viikolla näyttö rikki ja osa kuvista jäi sinne :/




Seuraavana päivänä suuntasimme auton kohti Helsinkiä. Päivä vierähti shoppaillessa ja päivän päätteeksi avomieheni tarjosi minulle ravintolaillallisen Steak housessa. Ruoka oli hyvää, mutta olin hitusen pettynyt ostoksieni vähäisyyteen, sillä yksinkertaisesti kaupoista ei löytynyt sopivaa kokoa! Esimerkiksi etsin joka ikisestä kaupasta tuubitoppia, jollaista olen himonnut koko kesän - jäljellä olevat koot sattuivat vain olemaan L- tai XL -kokoa. >:(


 Yön yli nukuttua lähdimme aikaisin aamulla ajelemaan kohti Kajaania. Olen ylpeä, että sain jatkettua treenaamista myös reissussa. Ensimmäisenä iltana vedin siskolleni kunnon keskivartalotreenin, yksi päivä kävin juoksemassa viisi kilometriä yms. Todella paljon tuli oltua koirien kanssa liikkeellä. Taigasta oli varmasti mukavaa saada juosta siskoni koirien kanssa!




Ikinä vaa'alla käynti ei ole ollut niin mukavaa kuin viime kerralla -olin nimittäin laihtunut kaksi kiloa! Ja kyllä osalta tutuistakin tuli kommenttia, että on masu pienentynyt. :) Kunnon mittoja en kerta kaikkiaan kerennyt ottamaan, mutta ajattelin hommata mittanauhan ja puntarin ihan tänne omaan kotiin. Vaikka juoksulenkit tuntuvat kokoajan yhä kevyemmiltä ja raskaat sarjat eivät enää olekaan niin raskaita, niin on se silti mukava nähdä tuloksia ihan konkreettisesti!

Niin ja muuten, en ole koskenut alkoholiin kuukauteen! Viime keskiviikkona oli tiukka hetki kun olin pitkästä aikaa siskojeni kanssa tuulettumassa, mutta onneksi on ystäviä jotka tsemppaa tiukanpaikan tullen!:p

Tänään on treenit jo treenattu, heti herättyä juoksemaan koiran kanssa + lihaskuntoa päälle! Ehkä minä voisin tehdä aamutreenaamisesta tavan ja jatkaa sitä kun koulut alkaa?:)

Minun pitäisi saada hommattua uusi puhelin, jotta saisin kuvia lisättyä paremmin myös tänne blogin puolelle.. Nyt saattaa olla vähän aikaa aika ankeaa kuvien kannalta, kun nytkään saanut kaikkea haluamaani lisättyä:<


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti