sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Se on sunnuntaisin tämmöstä..

Ei oikein ole tehnyt mieli kirjoittaa, koska ei ole edelleenkään kameraa käytössä, joten ei ole kuvia laittaa tänne.. Jos nyt kerron hiukan kuulumisia.

Viime viikolla treenaaminen oli lähennä juoksua, jonka jälkeen sitten vähän lihaskuntoa päälle, perjantaina juoksin 5 kilometriä, lauantai oli lepopäivä ja tänään pesin kaksi tuntia mattoja. Taitaa olla huomenna kädet kipeät!:D Tänään vielä teen pienen treenin ennen suihkuun menemistä.

Tuloksia alkaa mun mielestä ihan oikeesti näkyä, jihuu! Nyt vain jos sais tällä viikolla jopa hommattua sen puntarin ja mittanauhan, en malta odottaa et pääsee taas punnitsee, sillä varmasti painoo on ainakin hitusen päässyt tippumaan:p Sais sitten taas enemmän motivaatioo tähän hommaan kun tietää missä mennään.

Oon yrittäny kattoo puhelimia netistä, mut en vaan oikein oo varma mikä ois just se mun puhelin. Haluan kuitenkin panostaa ja voin käyttää rahaakin suht paljon, jotta saan itselleni käyttöön oikeasti hyvän puhelimen. Olen melko varma että uutta ei tule taas ostettua vähään aikaan, ja miksi ostaisikaan jos on hyvä puhelin jo taskussa?  Hyviä puhelinehdotuksia otetaan vastaan!

Tein muuten tällä viikolla ekaa kertää ikinä täytettyjä paprikoita. Ne oli kyllä aivan mahtavia! Olen yrittänyt vähentää hiilareita ja resepti on myös sen mukainen. Kun teen niitä seuraavalla kerralla, voin tehdä niistä postauksen:p.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti